سیتی سنتر اصفهان آدرس سیتی سنتر اصفهان سیتی سنتر در اصفهان سینمای سیتی سنتر اصفهان مراکز خرید اصفهان سیتی سنتر اصفهان کجاست
اصفهان اصفهان

مرکز خرید سیتی سنتر در جنوب اصفهان

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹
3,952 بازدید بدون دیدگاه

سیتی سنتر یکی از مراکز بزرگ خرید در اصفهان است که در جنوب این شهر جای دارد. در این مرکز خرید همه‌چیز یافت می‌شود و خود اصفهانی‌ها و بسیاری از مسافران برای خرید به این مکان مراجعه می‌کنند.

معرفی سیتی سنتر اصفهان

سیتی سنتر اصفهان نخستین و بزرگ‌ترین مرکز تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری کشور است که به‌عنوان چهارمین مرکز خرید بزرگ دنیا نیز محسوب می‌شود. درواقع این مجتمع دومین مرکز خرید بزرگ ایران پس از ایران مال تهران و هفتمین مرکز خرید بزرگ دنیا است.

یکی از مهم‌ترین اهداف ساخت این مجموعه ایجاد تسهیلات جهت تأمین نیازهای زندگی روزمره شهروندان زیر یک سقف است. سیتی سنتر اصفهان، یک مجتمع تجاری، خدماتی، رفاهی، اقامتی و تفریحی محسوب می‌شود که البته متأسفانه هنوز بخش‌های زیادی از آن افتتاح نشده است و در حال حاضر مراجعین محترم می‌توانند از بخش تجاری آن استفاده کنند.

همان‌طور که اشاره شد خوشبختانه بخش تجاری مجموعه به بهره‌برداری کامل رسیده است. اما بااین‌وجود هنوز هم بسیاری از فروشگاه‌های آن خالی بوده و آماده آن هستند که پذیرای کسب‌وکارهای مختلفی باشند. به هر صورت تا این لحظه، فروشگاه‌های زیادی در این مجتمع تجاری بزرگ مشغول به‌کار شده‌اند. طبیعی است در ابتدای تأسیس چنین پاساژ بزرگ و مجللی، نمایندگی برندهای معتبر و روز دنیا به آن هجوم بیاورند. به همین دلیل در حال حاضر اکثر برندهای معتبر، لوکس و گران‌قیمت در سیتی سنتر حضور دارند. اما این سیاست‌گذاری اصلی مدیریت پاساژ نیست. مدیریت پاساژ قصد دارد تا تنوع بسیار بالایی را در سیتی سنتر اصفهان ایجاد کند.

هدف اصلی مدیریت مجموعه آن است تا ساکنین اصفهان و یا گردشگران محترم، بتوانند هرگونه نیاز خود را در این مجتمع تجاری رفع کنند. همان‌طور که حضور برندهای معتبر و گران‌قیمت در این پاساژ ضروری است، باید فروشندگانی با  برندهای معمولی و قیمت مقرون‌به‌صرفه نیز در سیتی سنتر حضور داشته باشند. همچنین این مجتمع تجاری به یک صنف خاص تعلق ندارد. همه اصناف می‌توانند در این پاساژ فعالیت کنند و به همین دلیل مشتریان قادر خواهند بود تا یک خرید کامل و تمام‌عیار داشته باشند. در ادامه به بررسی بیشتر این مجموعه پرداخته می‌شود.

مجموعه سیتی سنتر اصفهان شامل چه بخش‌هایی است؟

این مجموعه بزرگ تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری، در ۷ طبقه طراحی‌شده است. دو طبقه پارکینگ مسقف زیرزمین با ظرفیت پارک ۵۵۰۰ خودرو ایجادشده است و سه طبقه همکف، اول و دوم شامل مرکز خرید (Hyper Star)، واحدهای فروشگاهی، فودکورت، نگارخانه، رستوران و کافی‌شاپ‌ها آماده خدمت‌رسانی است. دو طبقه سوم و چهارم نیز شامل مجموعه سینماها، مرکز همایش‌های بین‌المللی، فودکورت و رستوران‌ها، موزه، شهربازی، مجموعه دانشگاه‌ها و مراکز خدمات‌رسانی است. در زیر به بررسی کامل‌تر بخش‌هایی از این مجموعه پرداخته می‌شود.

بخش تجاری

همان‌طور که اشاره کردیم، در حال حاضر تنها بخش تجاری سیتی سنتر اصفهان به بهره‌برداری کامل رسیده است. این بخش در سه طبقه طراحی‌شده و دارای ۷۵۰ واحد تجاری و فروشگاه است. در بین این ۷۵۰ واحد تجاری، شعب مختلف بانکی، صرافی، نمازخانه، دفاتر هوایی، رستوران‌های بین‌المللی و فروشگاه‌های مختلف به چشم می‌خورند که آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم هستند.

هتل پنج ستاره بین‌المللی

در مجموعه سیتی سنتر، یک هتل ۲۹ طبقه ساخته می‌شود که حدود ۴۰۰ اتاق خواهد داشت. این هتل پنج ستاره قرار است سریعاً تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های اصفهان و ایران شود.

امکانات هتل سیتی سنتر اصفهان شامل آمفی‌تئاتر، سالن‌های ورزشی مجهز، جایگاه مخصوص فرود بالگرد، سالن‌های جلسات و کنفرانس، اتاق‌های VIP، سوئیت‌های لوکس و رستورانی مجلل خواهد بود. البته در حال حاضر بخش‌هایی از آن بهره‌برداری شده اما هنوز زمان افتتاح کامل آن فرا نرسیده است.

هایپرمارکت

یک طبقه از سیتی سنتر به نمایندگی مراکز فروش بزرگ زنجیره‌ای ایران اختصاص داده‌شده است. برندهای فروشگاهی بزرگی همانند رفاه، شهروند، هایپرمارکت و غیره در این طبقه شعبه خواهند داشت و ساکنین عزیز اصفهان می‌توانند تنها با مراجعه به سیتی سنتر، تمام خریدهای خود را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهند.

پردیس سینمایی

دو طبقه از ساختمان سیتی سنتر به پردیس سینمایی اختصاص داده شده است. این پردیس سینمایی با پنج سالن مجزا و مجهز از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

کوچک‌ترین سالن آن حدود ۸۰ نفر ظرفیت دارد. همچنین یک سالن برای اکران خصوصی با ظرفیت ۲۰ نفر نیز وجود دارد که هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

باید بدانید که در ساخت این پردیس سینمایی، از بهترین مواد و فناوری‌ها استفاده‌شده است. پروژکتورهای لیزری باعث شده‌اند تا کیفیت پخش تصویر بسیار بالا باشد و همچنین سیستم دالبی دیجیتال برای پخش صدا، دیدن فیلم‌های روز را بیش از هر زمان دیگر لذت‌بخش کرده است.

شهربازی

طبقه سوم سیتی سنتر، دارای یک شهربازی نسبتاً کوچک است. این مکان برای سرگرمی کودکان بسیار مناسب بوده و اگر فرزند شما حین خرید خسته شد، می‌توانید با مراجعه به این طبقه، او را حسابی سرگرم کنید. همان‌طور که انتظار می‌رود، در این طبقه خبری از وسایل مخصوص بزرگسالان نیست. البته شاید بتوان کمی با ایرهاکی خودتان را سرگرم کنید.

به‌صورت کلی بازدید از این طبقه به کسانی توصیه می‌شود که در هنگام خرید کودک دلبند خود را به همراه دارند. این عزیزان می‌توانند سرگرمی کودکان خود را نیز فراهم کنند تا خرید برای آنها خسته‌کننده نباشد.

موزه و نگارخانه

جالب است بدانید که در این مجموعه فرهنگی تفریحی، یک موزه کوچک نیز حضور دارد. شاید این اولین بار است که در یک مجموعه تجاری، موزه‌ای کوچک نیز تعبیه‌شده باشد. این موزه آن‌طور که تصور می‌کنید بزرگ نیست و در آن آثار باستانی هزار ساله قرار ندارد. اما در آن وسایلی از کلکسیون‌های قدیمی به چشم می‌خورند که شاید دیدن آن برای برخی افراد جذاب باشد. به هر صورت حداقل یک بار بازدید از این موزه خالی از لطف نخواهد بود.

نگارخانه سیتی سنتر در حقیقت یک سالن بسیار بزرگ است که به‌کارهای فرهنگی هنری اختصاص‌یافته است. اگر به آثار هنری و فرهنگی علاقه‌مند هستید، باید سری به این سالن بزنید. در اینجا آثار دست‌ساز زیادی به چشم می‌خورد. حضور چنین سالن بزرگی باعث شده تا بسیاری از هنرمندان باذوق اصفهانی، اینجا را به‌عنوان پاتوق خود انتخاب کنند.

کافه و رستوران‌ها

همان‌طور که انتظار می‌رود، چندین و چند کافه مختلف در سیتی سنتر مشغول به‌کار هستند. به دلیل حجم زیاد مراجعین این پاساژ، حدود ۲۰ کافه مختلف داخل سیتی سنتر حضور دارند. اما همان‌طور که اشاره شد، در حال حاضر سیتی سنتر اصفهان بیشتر یک پاساژ لوکس و تجملی محسوب می‌شود. به همین دلیل قیمت منوی اکثر این کافه‌ها نیز گران است و شاید مراجعه به آنها برای ساکنین اصفهان خیلی مقرون‌به‌صرفه نباشد. اما درهرصورت برای رفع گرسنگی و خستگی، بهترین گزینه همین کافه‌های دنج خواهند بود.

همچنین در این مجموعه می‌توان از رستوران‌های ایرانی گرفته تا فست فود و انواع منوی فرنگی را یافت. جالب است بدانید که استقبال بسیار زیاد مردم از فودکورت سیتی سنتر باعث شده تا یک فودکورت دیگر نیز در این مجموعه افتتاح شود. فودکورت اول نسبتاً قدیمی‌تر است و رستوران‌های بیشتری را در خود جای‌داده است. اما در فودکورت دوم مجموعه نیز غذاهای خوشمزه‌ای انتظار شما را می‌کشند. ده‌ها رستوران مختلف در این دو فودکورت وجود دارند و حق انتخاب گسترده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند. حتی می‌توانید تنها برای میل کردن غذایی خوشمزه در فضایی بسیار متنوع عازم سیتی سنتر شوید و با وجود امکاناتی مثل پارکینگ اختصاصی، با خیال راحت از غذای خود لذت برید.

دانشگاه علمی کاربردی

برخلاف انتظار عموم مردم، در این مجموعه بزرگ فرهنگی تجاری، دانشگاه علمی کاربردی نیز قرارگرفته است. این دانشگاه در آینده نزدیک، باوجود کلاس‌های بسیار مجهز، دانشجویان مختلفی جذب این واحد دانشگاه علمی کاربردی می‌شوند.

فضای سبز و آب‌نما

در بیرون مجتمع، فضای سبزی زیبا، مدرن و بزرگ طراحی‌شده که می‌توانید در آن خستگی خرید خود را از تن بیرون کنید. آب‌نمای بزرگ و رقص نور زیبای آن برای سرگرمی کودکان شما بسیار مناسب است.

پارکینگ

دو طبقه از این پاساژ به پارکینگ اختصاص داده‌شده است. جالب است بدانید که در همین دو طبقه، حدود پنج هزار و ۵۰۰ خودرو جای می‌گیرد. همچنین در پارکینگ سیتی سنتر، سرویس نگهداری VIP اتومبیل نیز انجام می‌شود.

نکات مهم در بازدید از مجموعه

۱– در ایام تعطیل ممکن است حدود ۲۰ دقیقه منتظر شوید تا فضای پارکینگ خالی شود.

۲– این پاساژ در خارج از شهر قرار داشته و با وسیله نقلیه حدود چهار دقیقه تا میدان آزادی فاصله دارد.

۳– این پاساژ فاصله زیادی با آثار تاریخی مرکز شهر اصفهان دارد.

۴– می‌توان از قنادی‌های داخل پاساژ سوغات اصفهان را تهیه کرد.

۵– در مراجعه به سیتی سنتر می‌توانید به کوه صفه بروید.

۶– همچنین می‌توانید صنایع‌دستی گران‌قیمت اصفهان مثل آثار میناکاری و قلم‌زنی را با خیال راحت از این مجموعه تهیه کنید و از اصالت آنها مطمئن باشید.

تارنمای رسمی

در صورتی که علاقه دارید تارنمای رسمی سیتی سنتر اصفهان را مشاهده نمایید و از اخبار و اتفاقات آن با خبر شوید، اینجا را کلیک کنید.

اطلاعات بازدید

درصورتی‌که علاقه دارید از سیتی سنتر اصفهان دیدن کنید، اطلاعات زیر برای شما مفید خواهد بود:

ساعات بازدید سیتی سنتر اصفهان

اکثر بخش‌های سیتی سنتر اصفهان همه‌روزه از ۱۰ الی ۲۴ پذیرای مراجعین است.

البته اگر قصد دارید از ریز ساعت کار بخش‌های مختلف اطلاع پیدا کنید، می‌توانید از تارنمای رسمی مجموعه استفاده نمایید.

بهای بلیط سیتی سنتر اصفهان

ورود به مجموعه سیتی سنتر رایگان است اما برای استفاده از برخی خدمات مانند شهربازی، سینما و … می‌بایست هزینه‌ای پرداخت کنید.

شماره تماس سیتی سنتر اصفهان

شماره تماس مجموعه در صورت نیاز: ۵۰۰۱۰۳۱

آدرس سیتی سنتر اصفهان

اصفهان، بزرگراه دستجردی به سمت شیراز، بعد از سپاهان شهر

جهت رزرو هتل در اصفهان کلیک کنید
اطلاعات بیشتر
خرید بلیط هواپیما از مبدا اصفهان
اطلاعات بیشتر
خرید بلیط هواپیما به مقصد اصفهان
اطلاعات بیشتر

پست های مرتبط

نظرتو برای این جاذبه گردشگری ثبت کن !

مشخصات مکان
تاریخ افتتاح
آبان 1391
تارنمای رسمی
http://www.isfahancitycenter.com
ساعات بازدید
همه‌روزه از 10 الی 24
بهای بلیط
رایگان
شماره تماس
031-5001
آدرس
بزرگراه دستجردی به سمت شیراز، بعد از سپاهان شهر
موقعیت مکانی
نام استان
اصفهان
مرکز استان
اصفهان
جمعیت
5 میلیون نفر
تعداد شهرستان
26
آب و هوا
گرم و خشک
پیش شماره
031
مساحت استان
107,018 کیلومتر مربع
شهر های نزدیک
اصفهان
32 مکان ثبت شده
تبلیغات
نظرتو برای این جاذبه گردشگری ثبت کن !

نمایش نقشه
لیست استان ها