کافه مون لانژ کافه های شمال تهران کافه های معروف تهران کافه مون لانژ شمال تهران کافه مون لانژ زعفرانیه کافه مون لانژ در تهران کافه مون لانژ تهران کافه مون لانژ کافه مون لانژ کافه مون لانژ کجاست
تهران تهران

کافه مون لانژ در منطقه زعفرانیه تهران

جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹
4,093 بازدید یک دیدگاه

کافه مون لانژ یکی از کافه‌های زیبا و جذاب تهران است که در شمال پایتخت و در محدوده زعفرانیه قرار دارد. این کافه یکی از متفاوت‌ترین‌ها و جدیدترین‌ها در سبک و نوع خودش است و همه‌روزه افراد زیادی به آن مراجعه می‌کنند.

تاریخچه کافه مون لانژ

این کافه از اوایل پاییز سال ۱۳۹۷ در محدوده منطقه زعفرانیه تهران افتتاح و کار خود را آغاز کرده است و در همین چند ماهی که از احداث آن می‌گذرد، مون لانژ نظر شمار زیادی از تهران‌نشینان را به سمت خود جلب کرده است و این موضوع نشان از جذابیت‌های خاص این کافه منحصربه‌فرد دارد.

فضای داخلی

شاید بتوان گفت که خاص‌ترین و متفاوت‌ترین ویژگی این کافه در مقایسه با دیگر کافه‌های موجود در شهر تهران چیدمان و دکوراسیون خاصی باشد که نظر تمامی مشتریان را به سمت خود جلب کرده است.

مجسمه‌های زیبا، میز و صندلی‌های چوبی و مبلمان چرمی راحت توجه هر فردی را به سمت خود جلب می‌کنند. همچنین آثار فلزی و دو مجسمه برنزی بزرگ موجود در مون لانژ در کنار فضای دنج، راحت و شیک آن می‌توانند هر پایتخت‌نشینی را به حداقل یک‌بار امتحان آن وادار کنند.

این کافه یک تراس خوش‌منظره و بزرگ دارد که از گل‌ها و گیاهان زیبا پوشیده شده است و علاوه بر این چشم اندازی نیز به کوه‌های اطراف شهر تهران دارد. تراسی که با داشتن چیلر و بخاری در فصل سرما همراه با پتوهای گرم محیطی راحت و دل‌چسب را برای مشتریان فراهم کرده است.

همچنین سالن اصلی این کافه نیز با داشتن مبلمان زیبا و نورهای ملایم فضایی بسیار راحت و گرم دارد که برای دورهمی های دوستانه و زمستانه و همین‌طور شب‌نشینی‌ها بسیار مناسب و عالی به نظر می‌رسد.

از جمله عناصر اصلی کافه مون لانژ موسیقی زنده است. ایونت های موسیقیایی و موزیک‌های شنیدنی و جذاب این کافه مشتریان را در مناسبت‌ها و روزهای خاصی همچون کریسمس، چهارشنبه‌سوری و یلدا به کافه مون لانژ می‌کشاند.

خوراکی‌های خوشمزه کافه مون لانژ

راجع به منوی جالب و جذاب این کافه باید بگوییم که منوی قسمت غذاها زیاد پیچیده و شلوغ نیست و تنها چند مدل غذای دریایی، برگر، استیک، بشقاب پلیتر و سالادهای خوشمزه و دل‌چسب انتظار شما را می‌کشند. غذاهایی همچون استیک آنتروکت، فیله مینیون و انواع کباب‌ها از جمله مواردی است که در کافه مون لانژ واقعاً ارزش امتحان کردن را دارند.

از جمله ویژگی‌های خوب و قابل‌توجه در این کافه جذاب امکان مشاهده تمام فرآیندهای طبخ غذا و خوراکی‌ها در آن است.

ساعت کار و شماره تماس

باید خدمت شما دوستان عرض کنیم که این کافه در تمامی ایام هفته از ساعت ۱۱ الی ۲۴ باز است.

همچنین اگر نیاز دارید با این کافه تماس بگیرید، از شماره تلفن زیر استفاده نمایید.

شماره تماس: ۲۲۱۸۳۰۰۷-۰۲۱

آدرس کافه مون لانژ

تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، پلاک ۲۵

جهت رزرو هتل در تهران کلیک کنید
اطلاعات بیشتر
خرید بلیط هواپیما از مبدا تهران
اطلاعات بیشتر
خرید بلیط هواپیما به مقصد تهران
اطلاعات بیشتر

پست های مرتبط

نظرتو برای این جاذبه گردشگری ثبت کن !
  1. sali میگه:
    ۱۴:۲۴ مورخه ۳۰ تیر ۹۹

    چه باحاله اینجا

مشخصات مکان
سال ساخت
1397 هجری شمسی
ساعت کاری
همه‌روزه از ساعت 11 الی 24
شماره تماس
021-۲۲۱۸۳۰۰۷
آدرس
مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، پلاک ۲۵
موقعیت مکانی
نام استان
تهران
مرکز استان
تهران
جمعیت
13 میلیون نفر
تعداد شهرستان
16
آب و هوا
گرم و خشک
پیش شماره
021
مساحت استان
18,814 کیلومتر مربع
شهر های نزدیک
تهران
87 مکان ثبت شده
دماوند
2 مکان ثبت شده
تبلیغات
نظرتو برای این جاذبه گردشگری ثبت کن !
  1. sali میگه:
    ۱۴:۲۴ مورخه ۳۰ تیر ۹۹

    چه باحاله اینجا

نمایش نقشه
لیست استان ها