کافه ایوان خیابان لاله زار کافه ایوان تهران کافه ایوان در تهران کافه ایوان کجاست کافه ایوان کجای تهران است کافه ایوان کافه های خیابان لاله زار کافه ایوان در تهران
تهران تهران

کافه ایوان در خیابان لاله زار تهران

پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹
4,145 بازدید بدون دیدگاه

کافه ایوان یکی از کافه‌های تهران است که در حوالی خیابان لاله زار تهران جای دارد. این کافه چند سال پیش با شعار “زیباترین کافه تهران زیر گوش شماست” افتتاح شده است و تا به امروز پذیرای تعداد زیادی از مراجعین بوده است.

تاریخچه کافه ایوان تهران

این کافه در حدود ۷ سال قبل در مرکز خریدی به نام مرجان واقع در خیابان منوچهری تأسیس گردید. کافه‌ای که در گوشه‌ طبقه همکف این مرکز خرید قرار گرفته است و منظره‌ زیبایی رو به عمارت قدیمی مشیرالدوله دارد.

معماری

این کافه دارای معماری زیبایی است. دیوارهای آجری این کافه در کنار سقف بلند تعبیه شده در این کافه نشان از به کارگیری سبکی قدیمی و سنتی در احداث این کافه دارند.

فضای داخلی

فضای داخلی این کافه بسیار ساده و خودمانی است. همان‌گونه که از نام کافه مشخص است در ایوان آن نیمکت و میز و صندلی‌هایی چوبی زیبایی چیده شده‌اند که می‌توانند خستگی را از تن هر رهگذری به در کنند. نشستن در این فضا و سرو خوراکی موردعلاقه می‌تواند برای شما بسیار لذت‌بخش و دل‌نشین باشد.

در کنار همه این‌ها تماشای چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا از محوطه زیبای باغ و عمارت تاریخی مشیرالدوله می‌تواند لذت حضور در این فضای دل‌انگیز را در نظرتان چند برابر کند. شاید باور نکنید اما سکوت عجیبی فضای کافه ایوان را در برگرفته است. به‌طوری که حتی دلتان نمی‌خواهد صدای موسیقی را در این فضای سرشار از سکوت و آرامش بشنوید.

خوراکی‌های خوشمزه کافه ایوان

علاوه بر این‌ها، نباید از خوراکی‌های خوشمزه و دل‌چسب این کافه نیز نباید غافل شد. مطمئناً از امتحان انواع نوشیدنی سرد و گرم این کافه پشیمان نخواهید شد.

نکته قابل‌توجه این‌که نوشیدنی‌های این کافه اسم‌های جالبی دارند. آیتم‌هاینوشیدنی‌های تهران قدیم” و “نوشیدنی‌های تهران جدید” دو عنوانی است که مسئول خلاق کافه ایوان بر روی نوشیدنی‌ها گذاشته است. ساندویچ، برگر، پاستا و پیتزاهای این کافه با طعم بی‌نظیرشان شما را سورپرایز می‌کنند. لازم به ذکر است که تمامی خوراکی‌های خوشمزه کافه ایوان با بالاترین کیفیت عرضه می‌شوند.

ساعت کار و شماره تماس

باید به عرض برسانیم که ساعت کاری این کافه از روز شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ می‌باشد. بعلاوه، این کافه در روزهای جمعه نیز از ساعت ۱۰ الی ۲۳ پذیرای شما مهمانان عزیز است.

همچنین در صورتی که می‌خواهید با این کافه تماس بگیرید، از شماره تلفن ۳۳۹۹۲۱۲۸-۰۲۱ استفاده نمایید.

آدرس کافه ایوان

تهران، خیابان لاله زار، بالاتر از خیابان جمهوری، تقاطع خیابان منوچهری، پاساژ مرجان

جهت رزرو هتل در تهران کلیک کنید
اطلاعات بیشتر
خرید بلیط هواپیما از مبدا تهران
اطلاعات بیشتر
خرید بلیط هواپیما به مقصد تهران
اطلاعات بیشتر

پست های مرتبط

نظرتو برای این جاذبه گردشگری ثبت کن !

مشخصات مکان
ساعت کاری روزهای شنبه تا پنج‌شنبه
۱۰ صبح تا ۲۲
ساعت کاری روزهای جمعه
۱۰ صبح تا 23
شماره تماس
021-۳۳۹۹۲۱۲۸
آدرس
خیابان لاله زار، بالاتر از خیابان جمهوری، پاساژ مرجان
موقعیت مکانی
نام استان
تهران
مرکز استان
تهران
جمعیت
13 میلیون نفر
تعداد شهرستان
16
آب و هوا
گرم و خشک
پیش شماره
021
مساحت استان
18,814 کیلومتر مربع
شهر های نزدیک
تهران
87 مکان ثبت شده
دماوند
2 مکان ثبت شده
تبلیغات
نظرتو برای این جاذبه گردشگری ثبت کن !

نمایش نقشه
لیست استان ها