لیست استان ها
خرید بلیط هواپیما جزیره قشم
رپورتاژ آگهی

خرید اینترنتی بلیط هواپیما جزیره قشم

شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰
2,968 بازدید بدون دیدگاه

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های گوناگونی برای سفر به نقاط مختلف دنیا در دسترس علاقه‌مندان است. یکی از این روش‌های هواپیماست که مزایای بسیاری مانند سرعت جابجایی، ایمنی و … را دارد. در این مقاله سعی داریم بهترین روش برای رسیدن به جزیره قشم را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

بلیط هواپیما

یکی از مسیرهایی که بسیار سریع می‌تواند مسافرین را به مقصد برساند، هواپیما می‌باشد. امروزه شما برای سفر با هواپیما باید اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید. بلیط هواپیماها را می‌توان از دفاتر هواپیمایی یا از طریق آنلاین از آژانس‌های هوایی تهیه نمایید. هواپیماها امروزه بهترین مسیر برای سفر می‌باشند که در چند ساعت شما را به شهرهای مختلف ایران می‌برد. شما برای تهیه بلیط هواپیما ابتدا باید مشخصات شخصی خود را وارد نموده و کاملاً آنلاین از وب‌سایت ما بلیط را خریداری نمایید. به این صورت که شما می‌توانید وارد وب‌سایت آس چارتر شوید و از بخش فیلتر جستجو، پرواز داخلی یا خارجی را انتخاب نموده و سپس از بخش سرچ و فیلتر مبدأ، مقصد و تاریخ حرکت سفرتان را مشخص نموده و سپس بر روی جستجو کلیک نمایید. به‌طور کاملاً اتوماتیک تمامی مشخصات پروازها در آن تاریخ و به آن مقصد به شما نشان داده خواهد شد و به‌طور کاملاً آنلاین می‌توانید اقدام به خرید اینترنتی بلیط پرواز به شهر مورد نظرتان نمایید.

جزیره زیبای قشم

قشم یکی از جزایر بزرگ و زیبای خلیج‌فارس در جنوب کشورمان می‌باشد که جزو استان هرمزگان بوده و در کنار تنگه هرمز واقع‌شده است. جزیره قشم یکی از زیباترین و جذاب‌ترین جزایر ایران می‌باشد که به دلیل نزدیکی با بندرعباس توانسته مسافران زیادی را به سوی خودش جذب نماید. این جزیره با وجود بازارهای شگفت‌انگیز و با انواع کالاها با قیمت‌های مناسب در کنار طبیعت فوق‌العاده زیبا و هیجان‌انگیز توانسته سالانه مسافران زیادی را به سمت خودش بکشاند.

قشم دارای مکان‌های دیدنی نظیر جنگل‌های حرا، جزایر هنگام، دلفین‌ها، دره ستارگان قشم، جزیره ناز قشم، تنگه چاهکوه، غار خربس، غار نمکدان، دره تندیس‌ها، قلعه پرتغالی‌ها، فرش خاکی هرمز، ساحل نقره‌ای در جزیره هنگام، بازارچه‌های محلی و … می‌باشد. تمام چیزهایی که شما در تفریحات دریایی به دنبال آن هستید را می‌توانید در قشم بیابید.

برای سفر به جزیره زیبای قشم به‌صورت زمینی و هوایی می‌توانید اقدام کنید، برای سفر زمینی می‌توانید به بندرعباس رفته و از آنجا به بندر پل که تنها ورودی به جزیره قشم می‌باشد بروید. اما به دلیل مسافت زیادی که این جزیره از برخی شهرهای ایران دارد بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با هواپیما به جنوب سفر کنند، باید بگوییم که خوشبختانه جزیره قشم دارای یک فرودگاه می‌باشد که همه‌روزه پرواز به شهرهای مختلف ایران دارد. همچنین پرواز تهران قشم نیز به‌طور فعال در حال انجام است.

فرودگاه قشم یکی از فرودگاه‌های بین‌المللی بوده که به آن فرودگاه دیرستان نیز گفته می‌شود. به دلیل اینکه این فرودگاه در روستایی بنام دیرستان قرار گرفته به این نام نیز معروف است. شرکت‌های هواپیمایی نظیر معراج، قشم، آسمان، ایران ایر، تور و چندین شرکت دیگر جزو شرکت‌های هواپیمایی هستند که در این فرودگاه در حال ارائه خدمات به مسافران عزیز می‌باشند. فرودگاه قشم در بخش میانی قشم و در روستای دیرستان واقع‌شده است که به‌راحتی قابل‌دسترس است.

بلیط ارزان هواپیما تهران قشم

آس چارتر یکی از اصلی‌ترین مراجع فروش بلیط ارزان قیمت هواپیما تهران به قشم است. همان‌طور که می‌دانید مسافت تهران تا قشم بسیار زیاد است و قطعاً مسافرت زمینی کسل‌کننده می‌باشد. اکثر افراد ترجیح می‌دهند که با هواپیما به این جزیره زیبا بروند. برای اینکه شما یک سفر آسان و بدون اتلاف وقت داشته باشید همین حالا اقدام به خرید بلیط هواپیمای تهران قشم نمایید. به دلیل تردد پروازی زیاد در این مسیر در اکثر موارد بلیط برای مسیر تهران قشم وجود دارد، سعی کنید اگر کار ضروری ندارید و قصدتان برای سفر، تفریحی می‌باشد. در روزهای غیر تعطیل و فصل‌های پاییز و زمستان اقدام به خرید بلیط نمایید تا از قیمت‌های فوق‌العاده بهره‌مند شوید.

آس چارتر بلیط های ارزان و لحظه آخری و چارتر را به مشتریان ارائه می‌کند تا افراد بتوانند با خیال راحت بلیط های هواپیمایی با قیمت مناسب‌تر تهیه نمایند. اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما تهران – قشم را دارید می‌توانید به سایت آس چارتر مراجعه و در بخش جستجو ابتدا اقدام به انتخاب پرواز داخلی نموده و سپس مبدأ را تهران و مقصد را قشم قرار دهید و سپس بر روی بخش جستجو بزنید. پس از آن مشاهده خواهید کرد که لیست پروازها، ظرفیت، نوع پرواز، زمان، شماره و کلاس پرواز نمایش داده خواهد شد و کاملاً آنلاین می‌توانید پرواز مورد نظرتان را با مشاهده قیمت‌ها خریداری نمایید.

بلیط چارتر مشهد قشم

شهر مقدس مشهد یکی از مسیرهای پروازی جذاب و فوق‌العاده‌ای دارد بنام پرواز مشهد قشم که اکثر مشتریان عزیز برای تفریح و گردش به جزیره قشم مسافرت می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید مشهد دریا ندارد و مشهدی‌ها همیشه به سواحل و دریاها علاقه دارند و دوست دارند با یک سفر چندساعته به یک جزیره فوق‌العاده و زیبا سفر کنند. به‌راحتی می‌توانید با تهیه بلیط چارتر مشهد قشم به این جزیره دوست‌داشتنی سفر کنید. بلیط چارتر که نسبت به بقیه بلیط ها از قیمت مناسب‌تری برخوردار است و افراد دوست دارند همیشه بلیط هواپیما را با قیمت ارزان‌تر خریداری کنند. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکار از بلیط های چارتری استفاده کنید. بلیط چارتر مشهد قشم که در برخی از زمان‌ها و تاریخ‌ها به دلیل کمبود مسافر و خالی بودن صندلی‌ها به‌صورت لحظه آخری و چارتر به مشتریان ارائه می‌شود.

البته بلیط چارتر همیشه در دسترس نیستند و برای برخی از زمان‌هایی که حجم مسافر کمتر بوده و شما با تهیه آن می‌توانید مثلاً مسیر قشم مشهد را با نصف قیمت پرواز کنید و در زمان‌هایی نظیر عید نوروز یا تابستان که مسافرین بیشتر هستند، بلیط چارتر سخت‌تر گیر می‌آید. اگر می‌خواهید بلیط چارتری را از دست ندهید به وب‌سایت و اینستاگرام آس چارتر مراجعه نمایید.

مقاله های مرتبط

نمایش نقشه
لیست استان ها