لیست استان ها
تور قشم
رپورتاژ آگهی

تور قشم

دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰
2,916 بازدید بدون دیدگاه

تور قشم را می توان یکی از جذاب ترین تورهای داخلی دانست. اکثر علاقه مندان به تورهای جزیره های جنوبی، شامل کیش و چابهار، به قشم هم علاقه مند هستند؛ چه کسی است که از زیبایی های جزایر جنوب کشور بی خبر باشد؟ اگر از آن دسته از افراد هستید که هنوز به این جزیره زیبا سری نزده اید، شما را به سفر به این جزیره دعوت می کنیم.

می توانید در اولین فرصت و به راحتی با ثبت نام در تور هوایی قشم خود را به این جزیره برسانید. قشم، بزرگ ترین جزیره آب های خلیج فارس بوده و همه ساله پذیرای توریست های بسیاری می باشد. قشم دارای جذابیت های بسیار زیادی بوده که هر یک از آن ها، شما را نسبت به بازگشت، بی علاقه خواهد کرد. از جمله جذابیت های جزیره زیبای قشم می توان مناظر طبیعی آب های خلیج فارس دانست. البته که جذابیت های این جزیره به مناظر طبیعی محدود نمی شود. مراکز خرید بسیار جذاب و هتل های با امکانات کامل، هر یک بهترین جاذبه ها برای رزرو انواع تور قشم هستند.

رزرو بهترین هتل های قشم

رزرو بهترین هتل های قشم نکته ای است که افراد مختلف هنگام سفر به قشم به آن توجه دارند. در بهترین هتل های جزیره قشم، بهترین امکانات رفاهی در اختیار مسافران قرار داده می شود. از جمله امکانات قابل ذکر درباره بهترین هتل ها در قشم می توان به استخر و رستوران های مجلل اشاره کرد. در بهترین هتل های قشم کادری آموزش دیده به ارائه خدمات رفاهی به مسافران خواهند پرداخت. از جمله هتل های قابل ذکر در جزیره قشم را می توان هتل ارکا قشم دانست.

چنانچه تصمیم به سفر به جزیره قشم با تور قشم دارید، آژانس تینا سفر در خدمت شما است. با برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه مسافرتی، می توانید اطلاعات کامل را درباره تور زمینی قشم، تور هوایی قشم و حتی تورهای لحظه آخری قشم باخبر شوید. کارشناسان این آژانس گردشگری، آخرین اخبار را درباره تور قشم و هزینه لازم برای این تور در اختیار شما قرار داده و آماده خدمت رسانی به شما در زمینه سفر به قشم هستند.

قیمت تور قشم چقدر است؟

قیمت تور قشم، نکته ای است که بررسی آن نیاز به توجه به عوامل مختلفی دارد؛ برای همین نمی توان قیمت دقیقی را برای این تور در نظر گرفت. از جمله عواملی که بر قیمت تور گردشگری قشم تاثیرگذار است را می توان مدت زمان اقامت در جزیره قشم دانست. واضح است که هر چه مدت زمان بیشتری را در قشم ماندگار باشید، هزینه بیشتری را خواهید پرداخت.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت تور قشم می توان هتل محل اقامت شما عنوان کرد. بدیهی است که هر چه هتل محل اقامت شما مجلل تر باشد، هزینه بیشتری را خواهید پرداخت. نمی توان عنوان کرد که هزینه اقامت در هتل پنج ستاره با هزینه اقامت در هتل ۳ یا ۴ ستاره برابری می کند. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور قشم می توان به تعداد نفرات همراه شما اشاره کرد. بدیهی است که هر چه تعداد نفرات همراه شما بیشتر باشد هزینه بیشتری را خواهید پرداخت.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور قشم را می توان مقطع زمانی شما برای سفر به این جزیره عنوان کرد. اگر در مواقع شلوغ به این جزیره سفر کنید، هزینه بیشتری را خواهید پرداخت. سفر در مواقع خلوت شما را متحمل هزینه کمتری خواهد کرد. هر اطلاعاتی که برای سفر به قشم نیاز دارید را می توانید از آژانس تینا سفر استعلام بگیرید.

مقاله های مرتبط

نمایش نقشه
لیست استان ها